Uppsala + Christmas Cup

I dag har jag åkt runt en hel massa och träffat nära och kära.
Det var riktigt roligt att få träffa mina vänner igen. jag och Millan har inte träffats sen i somras oc det var så kul att få umgås med mitt lilla troll! Även Madde dök upp vilket gjorde dagen ännu bättre.

Nu under kvällen har jag suttit och slagit in paket och tittat på danstävlingen Christmas Cup som har visats på SVT 1. Jag saknar dansen verkligen efter att ha sett det!
Fyra kompisar till mig var med och tävlade, även min gamla tävlingskompis David och det var sååå roligt att se honom dansa. Jag har nämligen inte sett honom på flera år och jag kan lova att han har utvecklats!

I morgon åker jag hem till mamma.

Puss, Memelie


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mitt lilla trollebarn =)



Vi tar o satsar på en fika där i mellandagarna, det tycker jag låter som en rolig grej =)

Märkte hur mkt jag saknade dig när vi träffades... lilla gumsan!!



Ha en riktigt god o mysig jul nu med de kära!



julkramar från moi - millimus

2008-12-23 @ 23:56:42
Postat av: Isabella

Kom på att jag missat att önska dig GOD JUL! (bättre sent än aldrig va?)



Kram!

2008-12-24 @ 21:50:42
URL: http://annuendag.blogspot.com

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com