Snö igen

Hej hej

I dag känns det verkligen som måndag. Jag blir helt snurrig på dagarna när vi går ut mitt i veckan. Vi hade ju tentafest i tisdags och då kändes gårdagen som en riktig söndag och i dag när man kommer tillbaka tillföreläsningssalarna så känns det som en väldigt vanlig måndag.
Problemet kommer då vi började prata om helgens festligheter och vi insåg att det redan var i morgon (!) Alex kompisar från Lund kommer hit och festar med oss hela helgen och det ska bli riktigt roligt. Men nästan ännu roligare och se hur hon löser det med sovplatser åt alla (6 pers tror jag). Hon bor ju i en liten etta på max 25 kvadrat och det bli väldigt trångt. Det löser sig nog.

i går började det snöa här nere i Växjö igen. Det är lite för varmt ute för att det ska ligga kvar någon längre tid men ett litet tag kommer det kanske vara vitt. själv är jag inte så där överförtjust i snö så för mig kan den gärna töa bort, men jag vet att några av mina vänner väldigt gärna vill att den ska ligga kvar och att det skakomma mer så för deras skull kan det väl göra det.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com