Söt vit, med hund på magen

I dag var jag ner på stan ett tag. Det var riktigt skönt att komma ut och röra på sig lite efter gårdagen då jag mesta dels låg på soffan och tittade på film.
Under shoppingturen träffade jag mamma och Clara! Så härligt att se dem igen. Jag följde med dem till en kinarestaurang och åt lite och sen gick vi tillsammans några minuter innan dom skulle åka hem.

Det var tur att jag träffade på Clara för då kunde jag vara litefräck och luska ut vad hon vill ha i julklapp, så inne på H&M visade hon mig nångra tröjor hon ville ha och sen nr dom åkt gick jag tillbaka och köpte en söt vit med en hund på magen. 

Nu ska jag lägga mig snart tror jag, men risken finns att jag kommer vakna av en ringande telefon i natt. Det är pumptömning på Sivans och vänner till mig är där och har varnat mig om att samtal kan komma. Mina systrar som jag delar rum med i natt bad mig på en gång att stänga av telefonen. 

Puss, Memelie 

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com