Packning pågår

Hur jobbigt är det inte att packa?
Jag vet inte, men roligt är det då ändå inte. Eller... Ja det är roligt om man tänker på vad det leder till men just själva packningen hade jag helst hoppat över. Jag vet inte vad jag kommer behöva och den här gången går det inte att göra som jag brukar göra (att slänga ner allt jag TROR att jag kommer behöva) för då kommer jag över huvudtaget inte ens ta mig på tåget. Haha. Tänk nu Emelie, vad kommer du behöva? 
Tilläckligt duktigt har jag varit och skrivit en lista på saker jag "tror" jag behöver och när jag packar så får vi se om det helt enkelt får plats eller inte. Som det ser ut nu så tror jag att allt jag tänkt mig kommer få plats. Skönt! Men trots det så blir det mycket. 

Några saker som står på listan:
Julklappar (Till de som varit snälla)
Pluggmaterial (för jag kommer ju inte alls vilja umgås med familjen)
Kläder (i mängder)
Dator (så att jag fortfarande håller er uppdaterade)
Nollnings-dvd (om min familj vågar titta, hihi)
Biljetten (viktigaste av allt)

Snart kommer jag hem!!

Puss,Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com