Morgonen blev inte som jag tänkt mig

Tanken var att jag redan vi den här tiden skulle sitta med böckern uppslagna i biblio, men inte gör jag det. Jag var ovanligtvis pigg den här morgonen när jag vaknade men ändå ska jag till att snoza på alarmet. Snozen är nog morgonförstöraren nummer ett! Inte för att det inte är skönt att ligga och dra sig men att vakna var femte minut av samma nedrans låt varje gång och fortfarande bara trycka om det gör att man till slut (i alla fall jag) blir helt tokig plus att låten efter bara ett fåtal gånger blir ett hatobjekt.
Nu ska jag iväg i alla fall och i biblio lär väl jag bosätta mig resten av dagen fram till biljettsläppet till julsittningen som är om en vecka.

PUss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com