Min söta syster dansade i telefonen

Min lillasyster är väl alldeles för go ibland!

För ett tag sen lovade jag henne att leta reda på några låtar som hon dansar till på dansskolan i Gävle (som även jag dansade till en gång i tiden) och i dag hittade jag två av dom. När jag visste att hon kommit hem från skolan ringde jag till henne och spelade upp låtarna för henne. Det roliga va att hon sa inget under hela första låten, det ända jag hörde var enstaka andhämtningar och ibland visa fraser från texten. Min lillasyster stod där hemma i sitt rum och dansade med telefonen hårt tryckt mot örat. Såååå söööt! Inte nog men det, hon ville höra den flera gånger om, hehe. Skabli roligt i jul att få se henne dansa på riktigt!

Puss,Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com