Massor av plugg



Nu har jag pluggat ännu lite till och det känns som att hjärnarn kommer spricka om jag trycker in mer nu. en välbehövd paus var det bästa jag kunde göra. Jag och Julia bestämde oss för att gå hem och vila lite och sen komma tillbaka till skolan om ett tag för att köa till biljettsläppet till julsittningen.
Julsittningen är på måndag nästa vecka och kommer bli riktigt skojigt, bara vi får biljetterna så.

Nu ska jag göra mig klar att gå sen funderar jag på att städa hemma och julpynta lite, men Alex frågade om jag inte ville komma hem till henne istället och kolla på film, så vi får se vad som händer.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com