Låten heter Emelie!

Har precis lyssnat på en helt underbar låt. Den spelas helt i piano och är otroligt fin och namnet på den gör den inte direkt sämre, den heter nämligen "Emelie". Kan det bli bättre eller?

I dag har jag hunnit med lite plugg redan och det kändes så skönt när jag gick från biblio och lände att jag verkligen hade lärt mig något. Jag fick en "Aha"-upplevelse. Nu kan det ju bara bli bättre om man är positiva jag. Hihi

Här i Växjö snöar det för fullt i dag och snart har vi nog en decimeter snö om vi inte reda har det. Spännande och se hur mycket snö det är hemma i Gävle när jag åker hem nästa vecka. Jag hoppas bara inte det är en massa snö just den dagen så att jag slipper de allra värsta förseningarna



Jag tror att jag ska fortsätta lyssna på min låt ett tag till.

Puss,Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com