Knasigt det blev



Kan ni tänka mig hur jag vaknade i morse? Jag måste även säga att det inte är av vanligtheten. Hihi!
I går kvällmedan jag tvättade tittade Per förbi. Vi tittade på en film och sen var tanken att jag skulle gå och lägga mig och att han skulle gå hem och göra desamma. Vi kom så lång att vi gick ut från vardagsrummet in i sovrummet (man måste gå igenom det för att komma ut i hallen) och där blev vi fast. Vi började prata om mitt julpynt och sen flöt pratat bara på ända till vi måste ha somnat (!) där på sängen.

När jag vaknade nu på morgon, i jeans och tröja, var klockan åtta. Jag kände att det kliade väldigt på magen men reflekterade inte riktigt över det. Utan fortsatte sova efter att jag sagt hejdå till Per, som fick bråttom iväg till en förläsning. 
Klådan jag känt av var självklart nickelutslag som jag fått under natten av jeansknappen. Typiskt! jag har legat på mage hela tiden så att knappen har kommit åt huden. Suck och åter suck! Men vad ska man göra liksom, det är bara försöka ignorera det och ha roligt åt det hela istället. Hihi!

Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Qute ;)

2008-12-06 @ 01:40:42
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com