Jag ska försöka lära mig..



God morgon!

Ingen utgpng för mig blev det i går. Jag gav bort min eftersläppsbiljett och hoppades på att någon med mer nytta av den fick den medan jag själv hade en lugn filmkväll i gott sällskap.
Själva sittninge i går var väldigt mysig, med julbord och grejer. Jag är inte ett stort fan av julbord men jag försökte åtminstone. Någon gång måste jag också lära mig att tycka om det.

I dag ska jag på en fyra timmars lång föreläsning som börjar nu klockan åtta och efter det ska jag sitta lite i biblio och plugga hade jag tänkt. Jag ska även försöka hinna förbi frisösalongen med mina smycken och kanske senare i kväll hinna göra lite fler.

Vad ska ni göra i dag?

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com