I mitt vinterland

Tittar jag ut nu så är det verkligen vitt! Snön bara vräker ner och det är verligen ingen tid att ta sig ut på, i alla fall inte för mig. Iställer för att gå till biblio valde jag att stanna hemma i minsoffa och läsa lite.
Det värsta med att sitta hemma och inte i biblio är att det finns så mycket annat att pyssla med. Jag skulle behöva sätda, diska och göra lite smycken och sitter jag i biblio behöver jag inte tänka på ett dugg av det där, men nu som i dag är jag hemma och tampas med att försöka koppla bort allt.

Dagen till ära tänkte jag visa två kort från julsittningen i måndags. Eftersom att hela växjö liggen under ett tjock vitt lager så tänkte jag att det kunde passa bra med lite värme från dessa kort.


SexIE spexar


Toasmasterna bjuder upp till äggknäckar-tävling (vissa av äggen är råa)

Puss,Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com