Hemgång snart

I dag mår jag mycket bättre, så i dag kommer det bli lite plugg, lite packning och lite tvätta. I går på kvällen satt jag och skrev en liten lista på vad det är jag kommer behöva ha med mig och jag kan säga så att det är ingen liten lista. Jag börjar nästan tvivla på att jag kommer få med mig allt, men jag har tre väskor att dela upp det på så det kommer nog att fungera.

Något positivt är att jag förhoppningsvis kommer få hjälp till stationen här i Växjö. Tåget går åtta på morgonen och jag är alltid lika osäker på bussarna här, plus att om jag har massa väskor är det så mycket skönare att åka bil.

Puss, Em

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com