Föreläsningen dagen efter = Ingen föreläsare + tom sal

Allt för roligt är det aldrig att gå upp tidigt på morgonen för en föreläsning och inte föreläsaren kommer. Våran föreläsare för dagen hade glömt bort föreläsningen i dag och kommer att bli ungefär 50 minuter sen. Skoj skoj. 

Någonting annat som är lite småroligt är att halva föreläsningssalen är tom. Vist vissa själar som var ute i går på eftersläppet har stapplats sig hit och vissa även i gårdagens, men de stora hela ligger förmodligen hemma i sina sängar och sussar sött. 

Jag hoppas föreläsaren kommer snart, annars går jag nog till biblio redan innan så får jag klart dagens plugg lite tidigare än planerat.
 
Puss, Em 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vi hade nästan samma, vår va sjuk, och så har han trackat oss över att vi inte kommer orka upp efter sittningen hehee

2008-12-09 @ 19:20:07
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com