Förberedning inför julsittningen i kväll



Smussel med överraskningar är just vad jag håller på med för tillfället. Kan ni tänka er vad jag har kommit på för gulligt? Nä kanske inte, men i morgon kommer ni få reda på vad det är. 

Förutom överraskningen försöker jag fundera ut vad jag ska ta på mig på julsittningen. Jag hade en klänning jag tänkt ta men när den väl åkte på så kändes det helt fel. Så nu står jag där utan en aning om vad jag ska ta på mig. En sak kanske är helt klar och det är att mina fina blå/lila skor från Paris Kate & I kommer att användas i kväll. 

Om två timmar är det fullt hus här hemma igen. Några av våra närmaste kommer hit för att ta ett glas innan vi sätter oss i bussen som ska ta oss tjugo minuter från campus dit julsittningen ska äga rum. 

En sak till! 
Jag fick mina smycken från mamma i dag så  morgon ska jag gå till frisörsalongen och lämna de där. 

Puss, Em  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com