Början av tågresan hem



Godmorgon!

Morgonen började bra. Jag ville helst inte stiga upp ur min varma säng i och för sig men när jag väl reste mig och fick vakna till liv så var det ändå rätt ok. Det var ärligt talat ett tag sen jag steg upp så tidigt, men som en solstråle denna morgon ringde mormor och kollade så att jag var vaken, precis som hon brukade göra när jag sov där.
 
Något som var väldigt skönt var att jag fick åka bil till stationen och slippa ta en buss som skulle gått så att jag fått sitta på stationen och vänta i en timme. Tack Per, du är en ängel!! 

(Nu rullar vi in i Nässjö)

Ja som sagt så var det riktigt skönt att åka bil och det var även skönt att ha lite sällskap på stationen eftersom att tåget självklart var försenat. 
Först blev jag lite nervös för jag hade inte så lång bytestid i Alvesta, men lokföraren körde in tiden så det var lugnt. 

Puss,Em
  

Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com