Bodygard-snyft + AFV-skratt

Nu har jag och mina systrar tittat på en mysig film, Bodygard. Jag hade fåttför mig att jag sett den innan flera gånger, men icke sa nicke. Visst slutet har jag nog sett två tre gånger men resten av filmen har jag inte sett alls tydligen. Den var faktiskt riktigt mysig, som en sån där snyftfilm ska vara.
Min lillasyster Maja älskar verkligen den sortens filmer och varje gång vi har sett någon tillsammans har det slutat med att hon har suttit med rödsprängda ögon och genomvåta kinder. Hon är helt makalös när det gäller snyft!

 


Nu blir det lite skratt i stället till Americas funniest homevideos.
Varsågod att skratta med till ett av de roligaste klippen från tuben!

Puss, Memelie


Kommentarer

Har ni en åsikt, fundering eller kommentar, säg den här:

Namn:
Glöm inte mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


bloglovin

Min profilbild

Sidan är på gång!


follow emeliesjoberg at http://twitter.com